Benim oğlum bugün 3 yaşında a dostlar 🎂
Ne çabuk geçti koca 3 yıl.
Ne zahmetli, ne zorlu, ne keyifli ve ne sevgi dolu bi yolculuk.
Yol arkadaşım benim seni sonsuz seviyorum. İfade etmekte zorlanıyorum. İyi ki anneciğim, iyi ki kesişti yollarımız. Nice uzun sağlıklı mutlu yıllarımız olsun. Hayatta öncelikse eğer, sen benden de öncesin. Önceliğim sensin. İyi ki doğmuşsun oğlum❤
Dobby: Bu sayfayı kuran ve bizi bir araya getiren Halil abimin ve tüm patili babaların babalar gününü kutlarım. 🐾
Canset Edis
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
İrem Özcan
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Ceyda
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?
Sırma Mersin
Kommentar löschen
Diesen Kommentar wirklich löschen ?